-
- Naam van de formule:
- CôtéSushi
- Naam van de onderneming :
- Adres :
- 115 Oberkampf straat
75011
Parijs
Frankrijk - Contact :
- Tel: +33-621328338
- Fax:
- Website :
- www.cotesushi.com
- Contactpersoon:
- Directeur Developement Van Pul Arnaud
- Functie :
- Directeur Developement
Uw selectie : CôtéSushi
Beschrijving van de activiteit:
Een perfecte balans tussen twee culturen
Bij CôtéSushi zijn Japanse hapjes getint met een peruviaans tintje. Via zijn originele en ongepubliceerde recepten laat CôtéSushi je de Nikkei-gastronomie ontdekken. Kleurrijke peruviaanse keuken, visueel, pittig en smakelijk, gewerkt met precisie en Japanse techniek.
De keuken van Nikkei is ontstaan in de Tweede Wereldoorlog toen de Japanners naar Zuid-Amerika emigreerden. Vervolgens importeerde ze hun traditionele keuken waardoor zij gedwongen werden deze opnieuw uit te vinden door het gebruik van lokale producten. Avocado is zeker het bekendste ingrediënt in deze fusionkeuken.
Honderd jaar later, is CôtéSushi geïnspireerd door deze unieke expertise en hun aantrekkelijke en creatieve recepten, waarvan het bijzondere en verrassende is dat deze smaken ontploffen in de mond.
Als voorloper van de Nikkei-keuken in Frankrijk, bieden we onze klanten een ruime keuze aan gerechten.
Als CôtéSushi bieden we beroemde en gekende Japanse koude recepten (sushi, california, chirashi ...), de kaart is beter dan verondersteld kan worden en gaat gaat gepaard met een mooi smaakpalet. Bij CôtéSushi zullen de warme gerechten van Nikkei alle smaakpapillen verzoenen en een klant verrassen die rauwe vis niet op prijs stelt.
Koud (ceviche en tiradito) of warm (noedels, donburi, quinoa), Peruviaanse specialiteiten in combinatie met de creatieve creaties van CôtéSushi, geïnspireerd door de gekende recepten zoals sushi, maki, yakitori en roll chique en de orginele peruviaanse saus.
Inkoop
Het is door het selecteren van top producten waardoor perfectie wordt gevonden. CôtéSushi zet zich in voor verantwoorde en duurzame visserij, het respecteerd het verbod en het gebruik van bedreigde soorten van eco-gecertificeerde vis. Wat ons in staat stelde om het Fish2Fork-label te bemachtigen.
Productkwaliteit
Wij streven ernaar om onze klanten mooie producten aanbieden: krab, zalm met hart Petrossian ... Alle gerechten zijn bereid om een ​​optimale versheid te garanderen.
Packaging
We beperken het gebruik van plastic zoveel mogelijk. Het grootste deel van onze verpakkingen bevindt zich in recyclebaar karton.
Hygiëne
Het personeel is getraind CôtéSushi HACCP de hygiënische normen en onze verkooppunten worden dagelijks schoongemaakt om een ​​onberispelijke hygiëne.
Praktische info
- Activiteitensector : Fastfood
- Oprichtingsjaar :
- Aantal inplantingen : 28
-
Persoonlijke bijdrage :
tussen 60 en 80.000 €
-
Instapgeld :
30k€
-
Bijdrage :
5% +1%
-
Totale investering :
tussen 190 en 260.000 € (afhankelijk van het oppervlak van het terrein)
-
Gemiddelde verkoopsoppervlakte (in m2):
tussen 60 en 100m2
-
Gemiddeld zakencijfer na 2 jaar :
650k€_800k€
Historisch overzicht van de onderneming :
2008: oprichting van het merk en opening van het eerste restaurant in Versailles (78)
2013: Het netwerk heeft 9 winkels waarvan 2 in eigen en 7 in franchises
Eind 2013: Lancering van een nieuw ontwerp dat traditioneel en hedendaags combineert
2015: Opening van de 10e en 11e eenheid
2017: het merk wil 30 winkels bereiken.
Profiel van de kandidaat :
Operationeel projectleider en geïnvesteerd
Management en commerciële vezels aanbevolen
Goede weerstand tegen werkbelasting
Gevoel voor organisatie
Gelieve uw contactgegevens in te vullen zodoende dit concept u de juiste informatie kan toesturen.
Alle nieuwtjes van het bedrijf :
- Nieuwe Carrefour Express in Louvain-La-Neuve waar elk studentenhart sneller van gaat kloppen
- Tryba steekt grens over naar België
- Tryba steekt grens over naar België
- Spar : Franchise in de Kijker
- Evenement : Ondernemen 2.0 : Alles om te ondernemen onder 1 dak
- Amerikaanse vastgoedmakelaar Keller Williams start franchising in België en Luxemburg
- Zelfstandige Delhaize ondernemers op ontdekkingstocht in het Delhaize-assortiment
- Mobalpa, een uniek en dynamisch Franchise merk?
- Succesfactoren van de buurtsupermarkt in België
- Costa Coffee Franchise in handen van Coca Cola
- Doe het zelf sector in België blijft groeien