• Picture MATCH SA
  • Picture MATCH SA
  • Picture MATCH SA
  • Picture MATCH SA
  • Picture MATCH SA
  • Picture MATCH SA
  • Picture MATCH SA
  • MATCH SA
  • Naam van de formule:
  • MATCH & SMATCH
  • Naam van de onderneming :
  • MATCH SA
  • Adres :
  • Route de Gosselies 408
    6220
    Wangenies
    België
  • Contact :
  • Tel:
  • Fax:
  • Website :
  • Contactpersoon:
  • Deplancke  Mieke
  • Functie :
  • Franchising Manager
  • lid van de BFF :

Uw selectie : MATCH & SMATCH

Beschrijving van de activiteit:

Match : Elke dag plezierig winkelen !

Deze slogan is de motor van een onderneming op mensenmaat, verbonden met zijn klanten en die dagelijks staat voor :

  • De kwaliteit van zijn verse producten en in het bijzonder in de slagerij en de fruit- en groentenzone.
  • Een uitgebreid assortiment van nationale merken, het grootste van de Belgische distributie.
  • Da aanwezigheid van lokale en regionale producten evenals van wereldproducten om dagelijks aan de behoeften en wensen van zijn klanten tegemoet te komen.
  • De garantie van een sterk promotioneel beleid met dynamische folders.
  • De ontwikkeling van specifieke productengamma’s van het merk Match, waarborg voor een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.
  • De aanwezigheid van kwaliteitsproducten en budgetvriendelijke artikelen (voorbeeld WINNY) voor de slimme, dagelijkse aankopen.
  • Een concurrerende klantenkaart «(« Mijn Kaart ») die erg geliefd is bij de klanten.

Smatch :  wij gaan voor vers !

Smatch is inderdaad de beste vriend uit de buurt, gelegen in de woonwijken. Bij Smatch boodschappen doen is een beetje alsof je inkopen doet bij de buurman, met een warm onthaal en gezelligheid troef.
                                                
Wat de producten betreft, bieden de Smatch winkels aan hun klanten een productenkeuze die perfect overeenstemt met de dagelijkse inkopen, en waarbij ze extra zorg besteden aan het assortiment en de kwaliteit van de verse producten in de afdelingen zelfbediening fruit en groenten, slagerij, charcuterie en bakkerij.
De Smatch winkels zijn echte buurtwinkels, zeer aanwezig in het lokale structuur. Met promotionele aanbiedingen in de folders vertegenwoordigen ze een belangrijke ontmoeting met de klant !

Praktische info

  • Activiteitensector : Voeding - Horeca
  • Oprichtingsjaar :

    1867

  • Aantal inplantingen :

    53 MATCH
    69 SMATCH

  • Persoonlijke bijdrage :

    Minimum 100.000€ voor het MATCH concept
    Minimum 60.000€ voor het SMATCH concept

  • Instapgeld :

    Nihil

  • Bijdrage :

    Nihil

  • Gemiddelde verkoopsoppervlakte (in m2):

    MATCH : 800-1500 M2
    SMATCH : 400-700 M2

Historisch overzicht van de onderneming :

In de jaren 1860 roepen de zonen van een wijnhandelaar van Ransart de detailhandel in het leven door het opstarten van winkels met filialen. Ze heten Jules, Adolphe en Louis Delhaize. De twee eersten verenigen zich ongeveer een eeuw later onder de naam “de Leeuw.”

Louis Delhaize heeft intussen zijn onderneming gesticht, los staande van zijn twee broers, een Europese groep die meer dan 50.000 personen te werkstelt, waarvan de voornaamste ketens vandaag Cora en Match zijn; het jaarlijks zakencijfer overschrijdt de 11 miljard euro.

Profiel van de kandidaat :

MATCH & SMATCH

  • U bent een veeleisend ondernemer, met een toereikend beginkapitaal en u wenst in zee te gaan met een concurrerend bedrijf.
  • U bent een ervaren beheerder en een geboren teamleider. U kan zelfstandig werken binnen het door de franchisegever bepaald kader.
  • U staat steeds open voor nieuwe ideëen en bent leergierig.
  • U hebt een passie voor het dagelijks beheer van verse producten en het contact met de klant.
  • U wenst als zelfstandige te evolueren binnen een structuur door te steunen op een knowhow die u toelaat als een professional te werken.

Gelieve uw contactgegevens in te vullen zodoende dit concept u de juiste informatie kan toesturen.

   
Naam* / Voornaam* /
Adres
Tel/GSM*
Email*
Bericht*